Assuntina

Stato
Discussione chiusa ad ulteriori risposte.

Bruja

Utente di lunga data
Bona giornata a tutti, M'aggia à presentà, songo nu nuovo acquisto.
O mio è nu caso pietoso e m'avite a cumpatì, sto scumbinata assai,
Tengo mammema nu poco zoccola, pateme ch'è sempre carcerato, nu frate mariuolo e o resto d'a fameglia è meglio ch'à ci'o scurdamme proprio.
Quanno so' trasuta d'into forum, aggi'avuto n'impressione strana, chisto è nu forum comme nun'aggio mai visto primma.
O' prubblema sta ccà, l'ommo mio m'ha tradito, s'è inquattato co' quella che diceva esse' l' amica mia d'o core!!! chilla scostumata figli'endrocchia! So' sei, sette mesi ch'o strunzo dicette che teneva che fa, aviva 'a lavurà, faciva e straurdinari!!
Comme no, e chilla zoccola o' cunsulava p'a fatica!!
Na sera, stavemo a luglio e faciva caldo assai, me mis'a penzà che forze putive portà na cosa frisca a chillu faticatore, e quann' arrivai all'officina, già stavo pe' trasì, quanno siento nu sacch'e suspiri, e risatelle??
Chilli doie strunzi o putite 'nduvinà cumme stavano uno addoss'all'ato !!!
I'che tenevo 'a borza c'a frutta 'e gelati, l'aggie fatti neri a forza 'e burzate!?
O fatto mò è che lui sta in quarantena e si prova poco poco a mett' à fora pure nu piede, si nun è pè l'officina, s'o po' scurdà ch'o tengo inta a casa.
L'altra, chilla zoccola, dice che è stato nu mumento 'e debolezza, che manco sapeva chill'e c'a stava facenno???.e che pe' dimostramme ch'a m'era ancora amica nun m'ha denunciato. Me vuliva denuncià pe' chille quattro bursate,? Manco j'avessi dato na curtellata!!
Ora o probblema mio è chisto.
Me posso fidà se lui me promette che nun me tradirà maie e che chista volta nun s'è potuto tirà ?ndietro per non fa à figura d'o fesso, dice che lei je stava semp' intorno a fa la sciantosa co' tutto a fora!!! Voi che ddite, l'aggio a credere , i' tengo 40 anni 5 figli e nun tengo proprio voglia 'e traslocà. E pure p'a chilla zoccola ve pare che l'aggia a perdonà d'o momento che è sarta e fino a mo' nun l'aggie pagata mai?
O saccio c'a sarebbe nà cosa santa ch' andassero tutti a fanc...., ma che v'aggia a dì, tengo na vita scartellata assaie e nun è che se po' sempre fa chillo c'a ce darebbe suddisfazione! E poi chiste so cose che primm'o doppo hann'a capità e si chilli nun'o facevano in officina o putivano fa pure 'a fora!
Mo' v'aggie ditto tutto e v'aggi'a salutà, aspietto na parola, nu consiglio, e pe' mo cumpa?, stateve bbene a tutti quanti.

Assuntina vostra

Ultima modifica:

Bruja

Utente di lunga data
uffa

Porca paletta.............mi sono loggata male.............fine della sorpresa!!
Sono proprio un'oca giuliva!!
Bruja

Fedifrago

Utente di lunga data

La Lupa

Utente di lunga data

Assuntì!
Nun'è che me daresti 'o nummero de chilla amica tua che tengo bisogno assaje de una sarta?
Ce putesse pure dare l'indirizzo d? o marito mio che tiene ?na putéca e s?avessero da truvà n? agghiustamiènto.

Te ringrazio assaje, salutame ai piccirilli!

Bruja

Utente di lunga data
Assuntina nostra.........

mailea............. avissemo nu quacch'e muorte apparentate

la Lupa............... nun'è ccosa, chilla è n'sarta e ripiego, bona sulamente pe'ccorna, ma si te serve 'o bis, te pozzo pure favori'!

Nadamas.... sob? me vulite spiegà pecchè si tieng'e corna m'a avite favorito 'e chella fila 'e culi scostumati

Assuntina à scartellata.....

Fedifrago

Utente di lunga data

Lettrice

Utente di lunga data

IMPAGABILE!!!!!!!!!

Grazie Bruja...sei veramente riuscita a farmi ridere

O

Old Nadamas

Guest
'na figghia 'n drocchia

tu sì 'na figghia 'ndrocchia...
si sii seduto
'n coppa o ciesso
tira 'a catena
tira 'a catena

Bruja

Utente di lunga data
per Nada da Assuntina

Ué ué, nun te fa sentì, chilla fetentona ch'a me stà à rimpietto se chiama Maria Catena, mo vide comme s'appiccia si ò ssape, à voi fernì??!! Già stò 'nguaiata assai, ... maronna dò carmine, statte bbuono e stùtate!

Assuntì d'o Vico a Speranzella

Lettrice

Utente di lunga data
Bruja

Bruja guarda cosa ho scovato per caso

Assuntina

Lettrice

Utente di lunga data
Bruja

Non mi calcoli?

Guarda che me ne vado

Bruja

Utente di lunga data
Ma no....

Non mi calcoli?

Guarda che me ne vado
Stai qui bella gioia.... dici che bisognerà che mi inventi qualche altra farsa regionale?
In effetti era venuta bene!!
Bruja

Ultima modifica:
Stato
Discussione chiusa ad ulteriori risposte.